CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Myspace Comments, Emo Comments at WishAFriend.com

Friday, July 20, 2012

Ramadhan datang lagi

Salam Ramadhan buat semua...



Setiap umat manusia, pasti mempunyai harapan dan impian pd bulan puasa....semoga bulan ramadhan pd tahun ini, memberikan aku sejuta kekuatan utk menempuh hari2 yg mendatang.... Aku berdoa agar segala kesulitan yg aku alami, dipermudahkan semuanya, apa yang berlaku pd 4 Ramadhan tahun lpas 2011, mudah-mudahan memori itu tidak akan menghantui lagi... huhuh... :(


Amat perit untk aku hadapi semua ni, kejadian ni akan aku ingat dan jdkan pengajaran buat diri aku.. apa yang berlaku pd tahun lpas, aku percaya mempunyai hikmah yg besar... Ya Allah berikan lah aku kekuatan utk menempuh dugaan dan cabaran Mu... Terima kasih buat rakan2, sahabat, teman, kerana memberikn aku kekuatan utk aku teruskn hidup sehingga ke hari ini.. Alhamdulillah~~~~~~ 





0 comments:

Kiss The Rain

I Love the Way You Love Me