CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Myspace Comments, Emo Comments at WishAFriend.com

Monday, February 13, 2012

YUHUUUU ^_^

Assalamualaikum!!!!!

hehhe, lama bebeno aku tak update blog ni... Yela kan, mana tak nye sibuk sangat mengadap muka buku sampaikan blogger pun aku tak singgah...

Btw, saje je aku singgah blog ni, nak update ape yang patut....kang kalau tak update jemu plak folower2 aku yang tak seberapa ni...hehehe... ( ehh!!! ade FOLOWER ker??? ) - verangan sejenak...hehehhe

Biasala, awal-awal tahun ni, da bukak sekolah, so macam2 la program yang kena buat... hurmmm... tanggungjawab tetap tanggungjawab sebagai pendidik harus diteruskan tanpa rasa penat lelah.. ^_^


pic ni baru snap pagi tadi kat bilik aku, lama bebeno menunggu student tak sampai2... hehehhe

Tahun ni alhamdulillah, murah rezeki.. bersyukur pada Allah, sebabnya Kem Mahkota Kluang invite aku untuk menjadi tenaga pengajar menari untuk ahli2 kem di sana... Amat besar harapan dorang terhadap aku... Mana tak nye, tahun ni dorang nak menang persembahan tarian untuk majlis tahunan dorang hujung bulan dua ni... fuhhhh~~~~ bayangkan pelatih yang tiada basic menari, yang ade basic berkawad dan pegang senapang je... camne tu??? gigih jugak la aku mengajar, penat-penat tapi seronok sebab dorang memang sporting dan hormat kite... ^_^

Bulan dua ni jugak tiba2 dapat offer untuk menjadi juru makeup... ayooo!!!! mampukah??? menggigil jugak, sebabnye ni la 1st time aku makeupkan org luar, selama ni pun aku hanya makeupkan budak2 zapin sekolah saje, takut-takut dorg tak puas ati plak nanti... O_O' glurrppp!!!



Ok, ni aku nak share hasil karya student aku... saje nak memenuhkan entri ni...lalalalla






^_^




0 comments:

Kiss The Rain

I Love the Way You Love Me